![](https://assets.cugat.cat/fotos/expo-pere-formiguera.jpg)
La tinenta d'alcalde de Cultura, Àngels Solé, remarca la qualitat de Formiguera.
Àngels Solé
Vam decidir fer una exposició, que és de qualitat. No és, però, una clàssica antològica.
Pere Formiguera és una de les figures claus per a entendre la producció fotogràfica realitzada a Catalunya en les últimes dècades. El santcugatenc forma part d’una generació que va adoptar la fotografia com a mitjà artístic i va lluitar per la seva institucionalització.
Formiguera comenta l'interés perquè el públic vegi la seva obra.
Pere Formiguera
A vegades tenim un interés molt gran perquè altra gent vegi el que fem. Nosaltres actuem moguts per mil històries que van des dels motius personals fins tot allò que ens influeix.
Formiguera va ser membre fundador del grup Alabern i un dels creadors del departament de fotografia de la Fundació Joan Miró. També és membre de la comissió assessora del departament de fotografia de MNAC.
La mostra es podrà veure a l’espai Cultural Caja Madrid fins al 19 de novembre.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.