Mercè Conesa
Ens interessa deixar l'accés de l'escola sempre lliure. Era un punt clau en l'obra. Si veiem que no podem tenir l'obra acabada, tallaríem el carrer abans i aquest tros l'acabaríem per Setmana Santa.
També dilluns començaran les obres per vianantitzar la plaça Lluís Millet amb l'objectiu de triplicar la seva superfície i fer un pas soterrat per al pas dels vehicles. Una de les prioritats del projecte és eliminar les barreres arquitectòniques i recuperar l'espai per als ciutadans. Escoltem Cesc Duran, arquitecte del projecte.
Cesc Duran
Una plaça té interés quan al seu voltant passen coses, és a dir, que hi ha comerç, etc. Hem de crear espais on la gent pugui caminar, passejar i comprar.
En aquest cas, el trànsit quedarà tallat a l'avinguda Lluís Companys des del carrer Rosselló i també al carrer Àngel Guimerà, i la circulació es desviarà per darrera de l'estació, per l'avinguda de l'enllaç, el passeig Olabarria, i el carrer Safareig.
El conjunt de totes les obres d'urbanització i construcció de l'aparcament i el pas soterrat de vehicles té un pressupost de gairebé 8 milions d'euros i es preveu que estigui finalitzat d'aquí a uns 7 mesos.
D'altra banda, pel que fa a l'aparcament, l'estructura ja està finalitzada i cap al mes d'octubre es preveu que pugui entrar en funcionament amb l'accés d'entrada i de sortida des del carrer dels Safareigs.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.