La presentació ha anat a càrrec de la regidora de Comunicació, Joana Barbany, que ha explicat que es tracta d'un canal informatiu que funciona en les dues direccions: l'Ajuntament informarà als ciutadans però aquests també ho podran fer.
Joana Barbany
És un canal informatiu, no permet fer tràmits. Ara, els ciutadans també poden fer arribar informació d'incidències a l'Ajuntament.
Enguany, l'OAC celebra els seus 10 anys d'activitat i en aquest període ha donat servei a més de 500.000 atencions. Actualment, el servei dóna resposta a unes 5.000 peticions mensuals a una mitjana de 250 diàries. Per millorar la resposta a aquest volum de feina, es vol incentivar que els usuaris concertin cita prèvia per fer els seus tràmits. Així s'evitarien les acumulacions repartint les cites durant l'horari d'atenció que s'allarga de vuit del matí fins a tres quarts de set de la tarda.
Les peticions d'entrevistes es poden fer a través del número de telèfon 010, l'adreça electrònica bustiaciutadana@santcugat.cat o bé de manera presencial a l'OAC de l'ajuntament o a les delegacions dels districtes.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.