La directora de Cugat.cat, Mònica Lablanca, explica el sentit d'aquesta renovació.
Mònica Lablanca
La nova imatge de Cugat.cat respon als canvis que hem anat experimentant amb l'aplicació de les noves tecnologies per fer arribar la informació santcugatenca.
És per això que la nova marca integra els tres mitjans de Cugat.cat: el diari on line de Sant Cugat, el 91.5 FM de ràdio que ara es dirà Cugat Ràdio i la televisió on line de Sant Cugat. La seva presentació a la ciutadania i al teixit associatiu i empresarial de la ciutat a la mostra Sant Cugat Actiu servirà a més de pas previ per al proper llançament de la televisió per internet, una nova aposta per la informació santcugatenca de referència i a l'abast de tothom.
Tant la nova marca com la campanya que l'envolta han estat desenvolupades per l'empresa santcugatenca Ancor Retail. El seu responsable, Pablo Antón, explica el significat de la nova marca.
Pablo Antón
La marca està expressant que és una informació local de Sant Cugat donada els 365 dies de l'any i durant 24 hores al dia.
Cugat.cat col·locarà un estand a l'espai de la mostra Sant Cugat Actiu a la plaça d'Octavià per tal de donar a conèixer a la ciutadana la seva nova marca, els seus serveis, formats i mitjans.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.