De la pandèmia a l'èxit: Gluttons celebra quatre anys personalitzant postres per a professionals i particulars

L'empresa fundada per la santcugatenca Berta Ursul i Òscar Pérez treballa per al sector de la restauració amb pastisseria personalitzada


  • Comparteix:

Berta Ursul a l'estudi de Ràdio Sant Cugat / Foto: Cugat Mèdia

Berta Ursul a l'estudi de Ràdio Sant Cugat / Foto: Cugat Mèdia

Nascuda en plena pandèmia, la pastisseria artesana Gluttons celebra quatre anys oferint postres tant al sector de la restauració i l'hostaleria com als particulars. Fundada per la santcugatenca Berta Ursul i Òscar Pérez, aquesta empresa amb obrador propi a Rubí s'ha convertit en un puntal per a restaurants i hotels que necessiten una partida de pastisseria externalitzada. 'Ens vam adonar que molts establiments no disposen dels recursos necessaris per elaborar postres de qualitat, i nosaltres els oferim aquest servei amb un toc totalment personalitzat', ha explicat Ursul al magazín 'Faves comptades'.

ESCOLTA-HO


La idea de Gluttons va sorgir durant la pandèmia, quan Berta Ursol i Òscar Pérez van veure l'oportunitat d'adquirir un obrador completament equipat. Amb una dècada d'experiència en el sector pastisser, incloent-hi estades a L'Atelier de Joël Robuchon de Londres i al Mandarín Oriental de Barcelona, Ursul va unir forces amb Pérez, expert en gestió, per crear el tàndem que lidera l'empresa.

El que diferencia Gluttons d'altres pastisseries és la personalització dels seus productes. "No tenim un catàleg preestablert", explica Ursul, "Busquem adaptar-nos als gustos de tothom, tant de particulars com de restauradors".

L'empresa es posiciona com una "partida de pastisseria externalitzada" per a restaurants i hotels que no disposen d'espai o personal per elaborar els seus propis postres. La producció es prepara artesanalment, des de les bases fins a les decoracions de xocolata. Les elaboracions es fan en un obrador equipat amb abatedors de temperatura i càmera de congelació per garantir unes condicions òptimes d'emmagatzematge i no trencar en cap moment la cadena de fred.

Més enllà dels restaurants i altres establiments com hotels, càterings i cafeteries, Gluttons continua oferint els seus dolços als particulars, que van ser els primers clients el Nadal de 2020. Campanyes com Sant Joan, Pasqua i Nadal continuen sent clau per al negoci. "Ens agrada personalitzar cada comanda, sigui per a un restaurant o per a una família. És la nostra manera de fer sentir especial cada client", ha explicat Ursul.

Creixement i futur

Després de quatre anys, Gluttons continua en expansió. Amb un equip format per cinc persones i el suport de familiars i amics, l'empresa mira cap al futur amb optimisme. "Cada any ha sigut diferent, cada any hem crescut", ha assegurat Ursul, que ha destacat la constant evolució del negoci.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.