El comerç ja no es conforma amb les tradicionals rebaixes de després de Reis. Dels Estats Units va arribar el concepte del Black Friday i del Cyber Monday. En origen totes dues dates, que se celebren l'últim divendres de novembre i el primer dilluns de desembre, servien perquè els grans magatzems i cadenes oferissin al consumidor grans descomptes que l'incitessin a avançar les seves compres nadalenques. Avui dia, però, els establiments allarguen aquesta campanya gairebé una setmana. Com ho rep tot això la ciutadania? Aprofita totes aquestes oportunitats o les seves compres són més conscients? Cugat Mèdia ha sortit al carrer l'opinió de la gent.
Normalment no ho aprofito. Ni per comprar-me roba ni res. / Jo el que faig és que m'ho miro abans i després comparo el preu del Black Friday perquè de vegades ho apugen i tot! / Jo crec que és millor comprar quan un ho necessita, és quan ho encerto.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
Foto
Els aparadors ja fa dies que llueixen els seus descomptes / Foto: Cugat Mèdia
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.