L'alcaldessa, Mireia Ingla, trasllada al futur nou contracte d'autobús l'ajustament d'algunes de les demandes ciutadanes, com és el cas de Can Cortés, sense servei durant l'agost i els caps de setmana. Ingla ha explicat durant el programa 'Línia directa' i en resposta a l'Associació de Veïns de Can Cortés que el nou contracte, amb el traspàs de la gestió a l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), permetrà revisar totes les línies, parades i freqüències per 'donar una millor resposta' als ciutadans.
De moment, un estudi previ preveu un servei d'autobús públic urbà amb una xarxa simplificada, "més eficient", amb temps d'espera que seran de 20 minuts com a màxim al centre i de 30 als districtes i més freqüència de pas els caps de setmana. També preveu la incorporació d'una trentena de nous autobusos, elèctrics i híbrids.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
Foto
Imatge d'arxiu del barri de Can Cortés / Foto: Cedida
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.