El Síndic de Greuges de Sant Cugat efectua 27 actuacions durant el mes de març
Les queixes han combinat la tramitació de forma presencial i telemàtica
El Síndic de Greuges de Sant Cugat, Ramon Palacio / Foto: Cugat Mèdia
SocietatPublicat el 10/abr/21 per Gemma Mallorca
El Síndic de Greuges de Sant Cugat ha realitzat 27 actuacions durant aquest mes de març. D'aquestes, 23 han estat queixes, dues actuacions d'ofici i dues més assessoraments. Les consultes, han combinat l'atenció presencial amb la telemàtica, mitjançant el telèfon, el correu electrònic o la pàgina web.
En relació amb les queixes, nou d'elles ja s'han començat a tramitar, 12 han estat desestimades i dues s'han traslladat al Síndic de Catalunya. La majoria de les queixes són relatives a la nova ordenança de la Zona de Baixes Emissions (ZBE), tot i això també preocupa el funcionament dels centres de salut pública del municipi i la disminució del servei dels consultoris de Les Planes i La Floresta.
De les 23 queixes presentades, 10 són de l'àmbit de Serveis Territorials, vuit de l'administració en general i cinc dels Serveis a les Persones.
Pel que fa als dos assessoraments, després d'estudiar-los en detall, un ha estat traslladat a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) i l'altre al Servei d'Orientació Jurídica (SOJ).