"El que hem detectat en aquest temps que portem al govern és que hi ha unes demandes a nivell d'administració de tots nivells i que hem fet és plantejar-nos de quina manera es podria facilitar aquesta aproximació a l'administració per part de les entitats. El que hem fet és crear aquest nou servei d'acompanyament amb la voluntat que puguin fer una demanda força específica i se'ls pugui donar resposta", afirma la regidora de Via Pública i Paisatge Urbà, Gemma Aristoy.
El servei estarà gestionat per l'Oficina de Voluntariat de Sant Cugat i donarà suport a totes aquelles organitzacions que necessitin resoldre dubtes, tant en aspectes de caràcter jurídic, fiscal, econòmic o laboral. Per accedir-hi només caldrà omplir un formulari que donarà resposta amb un màxim de 72 h.
Gemma Aristoy
"El que hem detectat en aquest temps que portem al govern és que hi ha unes demandes a nivell d'administració de tots nivells. Què és el que hem fet? Un nou servei que serà aquest acompanyament a les entitats amb la voluntat que puguin fer una demanda força específica i se’ls pugui donar de totes aquelles pràctiques, doncs ho fan de la millor manera".
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.