Sobre si el servei de recàrrega passarà a ser de pagament, el regidor ha assegurat que, a Sant Cugat, a curt termini "segur que no". Malgrat que opina que si això ha d'acabar passant, com és el cas de Barcelona, "els preus han de ser competitius, no pot ser que la recàrrega elèctrica et costi més que la benzina", ha dit. També ha recordat que els punts de recàrrega del carrer són per emergències i s?ha de prioritzar la càrrega a domicili.
A la ciutat hi ha 559 usuaris que utilitzen els punts de recàrrega elèctrica a la via pública. El punt amb més afluència, diu Gallardo, és el del Cap de La Mina. La previsió és augmentar els punts de la ciutat a un total de 7. Actualment n?hi ha 5, però 2 són els del parc empresarial de Can Sant Joan, que no estan funcionant. L?objectiu de l?Ajuntament és incentivar la mobilitat sostenible i José Gallardo recorda que els cotxes elèctrics i híbrids no han de pagar zona blava ni verda. A la ciutat hi ha un total de 231 vehicles amb etiqueta ambiental eco o híbrids endollables.
José Gallardo
Aquests són els punts que deia del polígon del parc empresarial de Can Sant Joan, que és un problema amb la companyia Endesa que estem intentant solucionar. Aquells són de càrrega semiràpida, no de càrrega ràpida com els del carrer de la Mina, i, per tant, s'han de solucionar. Només ens falta l'alta per part de la companyia elèctrica.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.