Ramon Palacio
Pràcticament hem doblat els casos. Això forma part d'un objectiu que ens havíem posat que era donar a conèixer la institució. No vol dir que hi hagi més problemes, vol dir que la gent utilitza més aquest canal que abans.
Dels 54 assessoraments, la majoria s'han traslladat a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) i a altres serveis de l'Ajuntament. Del centenar de queixes rebudes, se n'han estimat 61, 11 de les quals amb resolució favorable per a l'usuari mentre que 31 encara estan en tramitació.
Palacio també ha avançat que està en procés la construcció d'una nova web a través de la qual els usuaris podran iniciar els tràmits per una queixa. Tot i això, el 89% dels casos entren presencialment, un 8% per telèfon i un 2% a través del correu electrònic.
La mobilitat ha centrat una desena de les queixes fetes, principalment pel funcionament de l'àrea verda i per incidències de bicicletes amb vianants. De fet, Palacio ha anunciat que actuarà d'ofici amb recomanacions relatives a aquesta problemàtica i ha assegurat que 'és necessari' fer una ordenança que reguli l'ús de la bicicleta a la ciutat. De fet, l'Ajuntament va comprometre's en el ple del març passat a regular la mobilitat en bicicleta i altres ginys amb una ordenança o actualitzant la que aborda la circulació, modificada fa cinc anys.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.