
L'assemblea ho ha decidit aquest dissabte / Foto: @caltemerari
Julià Mestieri
La idea és transformar el funcionament de Cal Temerari en un funcionament obert. Volem crear aquest punt de contacte cada dos mesos per a què tothom que ho vulgui pugui aportar idees.
A partir d'ara, Cal Temerari funcionarà a través d'assemblees obertes que se celebraran cada dos mesos i que és on es prendran les 'grans decisions'. Mestieri ha explicat que les reunions de la junta de l'entitat es converteixen en reunions on persones, entitats i col·lectius podran venir a dir la seva.
Amb aquest nou procés, l'actual junta es dissol per donar pas a una de nova. Els membres de Cal Temerari es tornaran a reunir a l'octubre. L'entitat té 275 socis.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.