![Habitatges de Promusa del carrer de Benet Cortada Habitatges de Promusa del carrer de Benet Cortada](https://assets.cugat.cat/fotos/promusa-benet-cortada.jpg)
Habitatges de Promusa del carrer de Benet Cortada
Conesa ho ha exemplificat amb el requisit de 10 anys d'empadronament per accedir a un habitatge de compra.
Mercè Conesa
L'equip de govern pretén seguir prioritzant els ciutadans que fa anys que viuen a Sant Cugat. Fa molts anys que ho fem i ho tenim molt clar.
Els grups municipals del PSC, ICV-EUiA i el PP s'hi han abstingut. En el cas dels dos primers, tots dos grups han donat el vistiplau a que Sant Cugat tingui un registre municipal propi però discrepen d'alguns dels procediments d'adjudicació que defensa l'equip de govern. És el cas del requisit de 10 anys d'empadronament pels habitatges de venda. Socialistes i ecosocialistes ja han anunciat que presentaran al·legacions en el periode d'informació pública que s'ha obert.
El nou registre substituirà la inscripció a les actuals llistes de sol·licitants de Promusa. Per aquest motiu, totes les persones inscrites en el registre actual hauran de fer-ho en el registre de nova creació si volen seguir optant a un pis de Promusa. Aquest registre també gestionarà les sol·licituds per accedir a un habitatge amb protecció oficial promogut a Sant Cugat pel sector privat.
El registre s'integrarà dins de la base de dades general de Catalunya que ha entrat en funcionament amb la nova Llei de l'Habitatge.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.