La tinenta d'alcalde de Mobilitat, Marta Subirà, explica per què cal soterrar i aïllar les vies.
Marta Subirà
Les vies del tren provoquen barreres que divideixen sectors de la ciutat i el pas dels trens genera nivells de contaminació acústica que sobrepassen els límits permesos.
Els dos primers punts que insten la Generalitat a soterrar les línies dels FGC que passen pel centre urbà i a dotar el projecte de partides pressupostàries perquè sigui una realitat abans del 2015 s'han aprovat amb els vots a favor de totes les formacions i el 'no' d'ICV-EUiA. Els ecosocialistes esperaran a conèixer el projecte de la Generalitat per donar el seu vot afirmatiu a la proposta.
Xavier Boix és portaveu d'ICV-EUiA.
Xavier Boix
Segurament el soterrament comportaria una millora de la comunicació però estem parlant d'una actuació de cost no necessari.
La resta de punts que fan referència a instar ADIF a aïllar o soterrar les vies de Renfe al seu pas per Coll Favà també han rebut el suport de tot el ple.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.