
Un moment de la intervenció del Síndic de Greuges de Sant Cugat / Foto: Cugat Mèdia
La segons queixa era pel malestar generat pel pas de vehicles a l'avinguda del Baixador. El Síndic la va traslladar a l'EMD el setembre de 2020 i l'administració descentralitzada va respondre a l'abril d'enguany, posant sobre la taula el compromís de fer actuacions de millora, que passen per la urbanització de la via.
Per a Palacio és clau donar una resposta més ràpida en pro d'una "millor gestió del temps i l'eficiència" per mantenir la bona imatge tant del Síndic com de l'administració. En aquest sentit, ha recordat que els responsables de donar resposta són els caps tècnics i que, per tant, els càrrecs polítics han d'estar a sobre per garantir el compliment de terminis.
Per la seva banda, els vocals de Cs i ERC-MES han posat de manifest la necessitat perquè la ciutadania de Valldoreix conegui més la figura del Síndic per poder fer-li arribar les seves queixes.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.