La vocal de Cs a l'EMD de Valldoreix, Anna Cano, confia, a més, que l'aprovació del text serveixi per empènyer cap a la millora del servei també a la resta de territoris de Sant Cugat.
Correus, al cas de les queixes
Recentment, l'EMD de Valldoreix ha exigit explicacions a Correus pel 'mal funcionament' del servei al territori arran que veïns i la mateixa entitat municipal pateixen retards en la correspondència ordinària. Segons el govern valldoreixenc Correus nega una manca d'efectius i atribueix la situació a 'algun problema en la cadena de repartiment'. Per resoldre la problemàtica, l'operadora estatal ha contactat diversos veïns d'Aqualonga, Monmany i Regadiu perquè enviïn informes diaris sobre incidències durant un mes. L'EMD ha apuntat que les demores de les cartes han estat d'entre 15 dies i un mes.
Amb les dades que recopilin, Correus -que té cinc carters a Valldoreix- espera localitzar el problema i es tornarà a reunir amb l'EMD. Amb aquesta informació els responsables aplicaran les mesures correctores corresponents per tornar a la normalitat.
Anna Cano
Que els veïns de Valldoreix puguin tenir una atenció eficient, amb condicions òptimes.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.