Damià Calvet
Només quan tinguem aquest pla especial de mobilitat, que contempla no només el pas d'infraestructures sinó també temes de transport públic, de xarxa local, d'aparcaments a les ciutats, només quan el tinguem elaborat serà hora de posar sobre la taula el traçat que necessitem entre Terrassa i Granollers.
Precisament la plataforma FEM Vallès reclama la creació d'una autoritat del Transport del Vallès per cobrir la demanda específica de mobilitat. L'entitat ha presentat un estudi elaborat per Via Vallès i proposa la creació d'una xarxa intermunicipal de bus ràpid comarcal amb l'objectiu de conformar una malla conjunta entre ferrocarrils i els autobusos públics del Vallès.
Preguntat sobre la finalització de la concessió dels peatges d'algunes de les artèries principals del país, Calvet ha reiterat la voluntat del govern d'implantar el sistema de vinyeta única que finalment inclourà el peatge dels Túnels de Vallvidrera, inicialment exclosos de la proposta.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.