ESCOLTA-HO
Una de les principals millores previstes és que s'augmentarà cada any un 10% el nombre d'hores d'assistència domiciliària. La tinenta d'alcalde de Benestar i Ciutadania, Susanna Pellicer, s'ha felicitat per la feina feta pels tècnis municipals i per l'oferta del nou servei.
Susanna Pellicer
És un dels concursos més amplis que hi ha. Tècnicament crec que s'ha fet una bona feina.
En paral·lel, s'estableix l'obligatorietat que els coordinadors tècnics de l'empresa facin un retorn de tots els serveis cada 15 dies. També se sistematitzaran els tipus de seguiment dels serveis, introduint protocols de seguiment ordinaris, dels serveis socioeducatius i de situacions amb vulnerabilitat social. A més, es preveu la possibilitat de cessió i custòdia de claus per part de l'empresa en situacions específiques d'alta dependència, l'existència de telèfon d'atenció en totes les franges horàries i la disposició d'un vehicle més.
El nombre de persones ateses durant el 2014 pel Servei d'Atenció Domiciliària ha estat de 523.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.