
El regidor del PSC i membre de Moviment Catalunya, Ferran Villaseñor, en una imatge d'arxiu
Ferran Villaseñor
Moltes de les declaracions que s'han fet no han estat per boca dels nostres diputats i altres membres del partit, i, per tant, les decisions d'estripar o no el carnet, cadascú les decidirà en la seva llibertat però sobretot més endavant.
L'objectiu d'aquesta nova formació, que s'ha de presentar en roda de premsa aquest divendres i que també integraria l'eurodiputat i exconseller Ernest Maragall, és concórrer a les eleccions municipals del maig. En aquest sentit, Villaseñor ha explicat que la seva posició continua sent la mateixa de sempre: 'intentar ampliar el màxim possible l'espai socialista a Sant Cugat sumant diferents forces'.
Ferran Villaseñor
La meva posició sempre ha estat la mateixa, que és intentar ampliar el màxim possible l'espai socialista a Sant Cugat i el que hem de fer tots plegats és intentar sumar.
La nova formació d'esquerres estarà format, sobretot, pels membres del PSC que han mostrat discrepàncies amb el partit arran del debat sobiranista.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.