Xavi Grau
Volem donar una imatge d'equip on totes les parts són importants. Nosaltres no apostem només per una cara. Vam pensar que la millor manera de fer-ho era fer un símil amb l'esport.
En total, s'han dissenyat cinc cartells diferents on destaquen sempre dos missatges en format de marcador. Un és el positiu i l'altre el negatiu. Així ho ha explicat el número 2 a la llista, Quim Pla, que ha destacat que l'objectiu és anar més enllà d'un simple eslògan.
Quim Pla
La CUP vol anar més enllà i a diferència d'altres partits tenim moltes coses a dir. Volíem que amb el cartell s'identifiqués que parlem de Sant Cugat.
Per recaptar diners per a la campanya, que té un pressupost de gairebé 5.000 euros, i per donar a conèixer les seves idees, la CUP ha organitzat diversos sopars a l'espai gastronòmic Terra Dolça.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.