La CUP fuig del personalisme en la seva imatge de campanya


  • Comparteix:

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) centrarà la seva imatge de campanya en l'equip humà que forma el partit. La CUP considera que la formació no només està representada per la cara de l'alcaldable, Guim Pros, sinó que darrera de la candidatura hi ha un grup que treballa de manera conjunta.

Amb un total de 2.000 cartells, 10 pancartes, 40.000 postals, enganxines i xapes, la CUP presenta una campanya electoral basada en un equip humà. El número 5 de la llista i dissenyador de la campanya, Xavi Grau, ha explicat que la CUP aposta per un grup i no només per una persona.

Xavi Grau

Volem donar una imatge d'equip on totes les parts són importants. Nosaltres no apostem només per una cara. Vam pensar que la millor manera de fer-ho era fer un símil amb l'esport.


En total, s'han dissenyat cinc cartells diferents on destaquen sempre dos missatges en format de marcador. Un és el positiu i l'altre el negatiu. Així ho ha explicat el número 2 a la llista, Quim Pla, que ha destacat que l'objectiu és anar més enllà d'un simple eslògan.

Quim Pla

La CUP vol anar més enllà i a diferència d'altres partits tenim moltes coses a dir. Volíem que amb el cartell s'identifiqués que parlem de Sant Cugat.


Per recaptar diners per a la campanya, que té un pressupost de gairebé 5.000 euros, i per donar a conèixer les seves idees, la CUP ha organitzat diversos sopars a l'espai gastronòmic Terra Dolça.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.