Sant Cugat obté dos certificats que verifiquen el sistema de gestió ambiental
Publicat el 10/abr/08 per Mar Castro
L'Ajuntament ha obtingut aquest dijous els certificats de gestió ambiental ISO 14001:2004 i EMAS que reconeixen que el consistori minimitza l'impacte ambiental dels seus serveis i que aposta pel desenvolupament sostenible. L'empresa Applus+ i la Generalitat han estat les encarregades de verificar que el sistema de gestió ambiental de l'Ajuntament és conforme a la normativa que marquen aquests dos certificats.
Les dues certificacions abasten dos àmbits de l'Ajuntament com són els treballs en oficina, manteniment i neteja del nou edifici municipal. A més, reconeixen les activitats que desenvolupa el servei de paisatge i verd urbà.
La directora general de Qualitat Ambiental de la Generalitat, Maria Comellas, ha explicat que aquests certificats només el tenen 17 Ajuntaments catalans.
Maria Comellas
La certificació ambiental EMAS la tenen poc ajuntaments.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
L'alcalde, Lluís Recoder, s'ha felicitat per aquest nou certificat i ha destacat el seu aspecte pedagògic.
Lluís Recoder
Tenen un efecte pedagògic i tenen molt valor per a la ciutadania. L'Ajuntament ha de donar exemple.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Fa cinc anys, l'Ajuntament ja va rebre una altra certificació de qualitat ISO pels seus serveis d'atenció ciutadana.