El cap de llista, Pere Soler, remarca que durant la campanya subratllaran els elements d'identitat del partit a diferència de formacions com CiU.
Pere Soler
Defensarem el color roig, el nostre, i no defugirem de la nostra marca de partit, com fa CiU.
La proximitat serà un dels pilars de la campanya socialista. Segons el seu responsable, Vicenç San Francisco, el PSC posarà en valor que té 'un molt bon candidat a l'alcaldia' i que s'ha fet molta tasca a àmbit municipal.
Vicenç San Francisco
El nostre candidat és una persona preparada i propera. Amb això, basarem la nostra campanya, que serà de proximitat.
El cost de la campanya
El PSC ha pressupostat 9.000 euros per promoure la candidatura de Pere Soler. Són diners que s'han començat a invertir des de principis d'any i que inclouen també els 15 dies de campanya. Les principals partides són la publicitat exterior (4.500 euros), la publicitat en la premsa local privada (2.300 euros) i els actes de campanya (700 euros).
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.