
Foto de família dels membres de la llista de CiU / Font: Convergencia.cat
La diputada Àngels Ponsa ha valorat la seva incorporació al projecte convergent i ha dit a Cugat.cat que 'és tot un honor acompanyar el president Mas en aquesta nova etapa'.
Àngels Ponsa
És tot un honor acompanyar el president Mas en aquesta nova etapa que enceta el nostre país.
El també diputat santcugatenc Joan Recasens ha agraït al partit que el permeti viure 'en primera fila' un moment que ha qualificat com el 'més important dels darrers 300 anys'.
Joan Recasens
És una satisfacció rebre la confiança del meu partit i, a més, en un moment que, des del punt de vista internacional, és el més important dels darrers 300 anys.
La llista l'encapçala el president de la Generalitat, Artur Mas, seguit de la demòcratacristiana Joana Ortega. En el seu discurs després de ser elegit com a cap de llista, Artur Mas ha promès que tindrà lloc la consulta sobre la independència en els propers quatre anys. La resta de consellers del govern també concorren a les llistes, però el titular d'economia, Andreu Mas-Colell, ho fa en penúltima posició, per davant només de l'alcalde de Barcelona, Xavier Trias.
Les diferents circumpscripcions estan encapçalades per tres alcaldes: el de la Seu d'Urgell, Albert Batalla a Lleida; el de Figueres, Santi Vila, a Girona; i el de Valls, Albert Batet, a Tarragona.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.