Aquestes mesures s'integren dins la proposta de Pla Nacional Ferroviari d'ICV-EUiA, que contempla aquesta ronda ferroviària al Vallès Occidental i l'Oriental. L'ex conseller de Medi Ambient i Habitatge, Salvador Milà, explica la línia central del pla.
Salvador Milà
Anem a fer inversions petites i mitjanes en quant a cost. Això permetrà que en menys de set anys podem disposar de resultats pràctics.
Totes les actuacions dels ecosocialistes previstes a Catalunya en matèria d'infraestructures sumarien un cost total de 7.095 milions d'euros, una xifra molt inferior als pressupostos reservats per les grans infraestructures com el TGV. L'objectiu és potenciar la mobilitat amb serveis públics a través d'una xarxa i evitar les línies directes.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.