Sant Valentí es converteix en una data per potenciar les vendes a la ciutat

Economia

Publicat el 13/feb/14 per Tamara Atienzar

Els comerços locals se sumen majoritàriament a la tradició anglosaxona de Sant Valentí amb l'objectiu d'incrementar les vendes. Algunes botigues encara no celebren el 14 de febrer però altres han trobat en aquesta tradició una fórmula per combatre la crisi.

Dues tradicions no autòctones com Halloween i Sant Valentí s'han convertit en dates per oferir als compradors productes originals diferents a la resta de l'any. Per aquest motiu, alguns establiments de la ciutat orienten la seva oferta a aquestes tradicions i s'omplen de decoració per cridar l'atenció dels clients.

El cap de la botiga Muy Mucho, Antonio Ventaja, ha apuntat que Sant Valentí és una excusa tant pels botiguers, perquè permet intensificar les vendes, com pels clients, ja que representa l'oportunitat de fer un regal a la persona estimada.

Antonio Ventaja

Sant Valentí és una excusa pels comerciants però també pels clients. Els botiguers podem vendre més i els compradors fan un regal a l'estimat o estimada.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



La crisi ha afectat les butxaques i els botiguers han de fer-hi front amb originalitat. Segons la responsable de la perfumeria Maria Calopa, Sant Valentí representa una oportunitat per oferir productes creatius als clients i facilitar-los l'elecció del regal.

Maria Calopa

Ho fem per facilitar l'originalitat als clients i així animar-los a comprar.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



D'aquesta manera, els establiments adapten els seus productes al 14 de febrer. El resultat és una oferta que va des de regals més típics com ara les flors i les joies fins a d'altres més originals com estris de cuina i capses perquè qualsevol detall pot ser el regal perfecte per l'estimat o estimada.