Amb la propera obertura d'una botiga d'hamburgueses a la Boqueria, l'espai gastronòmic del complex Mira-sol Centre i tres establiments nous a Madrid, la companyia consolida encara més la seva presència a l'Estat espanyol. Tot i així, la seva presència a fires internacionals com el Borough Market de Londres i les de Torí, Marsella i Budapest és creixent, i la seva intenció a llarg termini és traslladar la fórmula de negoci que tenen els establiments d'aquí als mercats exteriors, per la qual cosa busquen socis locals a cada país.
El 2011, aquest negoci familiar va superar els 12 milions de facturació, un 33% més que l'any anterior, i s'espera que aquest any les vendes augmentin entre un 10 i un 15% més.
El complex Mira-sol Centre s'inaugurarà al setembre i comptarà amb 19 parades de mercat municipal, un supermercat de la cadena Mercadona i altres establiments, com un gimnàs obert les 24 hores, una fleca i un restaurant, entre d'altres.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.