'De Maratón con Pharmaton' premia amb més d' 11.500 euros els joves participants

Boehringer Ingelheim ha repartit més d'11.500 euros en viatges, festivals i concerts / Font: Facebook de 'De Maratón con Pharmaton'

Economia

Publicat el 5/jul/12 per Anna Pérez

Boehringer Ingelheim, amb seu a Sant Cugat, reparteix més d'11.500 euros en una promoció per a joves entre 18 i 25 anys a través de les xarxes socials. Els equips han hagut de superar quatre proves i demostrar el seu dinamisme, creativitat i originalitat a l'hora de promocionar les seves candidatures via Facebook, Twitter i Youtube.

Els grups participants a 'De Maratón con Pharmaton' havien d'aconseguir els màxims punts possibles en quatre proves: fer-se una foto de grup divertida, dissenyar la seva pròpia samarreta, composar la cançó de l'estiu i respondre un qüestionari sobre Pharmaton Complex, un fàrmac de l'empresa alemanya. Els guanyadors, Cabrils Team, han rebut un premi de 7.000 euros en viatges, mentre que el segon premi, de 3.000 euros també en viatges, ha estat per l'equip Pharmatonfamily. El tercer premi han estat 1.500 euros en festivals i concerts i ha estat atorgat al grup Puqinuqi.

L'any passat, Boehringer Ingelheim ja va fer un desafiament on-line amb la promoció '¿Estás on? Apúntate a Pharmaton'. Aquest any ha comptat amb la col·laboració de l'empresa Atrápalo i ha incorporat alguns dels guanyadors de l'edició anterior per facilitar la promoció a la xarxa i guiar els equips en la realització les proves.