Nascuda a Barcelona el 1973 com a Dympanel, la història de TNS es resumeix com un conjunt de fusions entre empreses nacionals i internacionals que, al llarg de 20 anys, han constituït el que avui coneixem com a Taylor Nelson Sofres (TNS).
Actualment, TNS forma part del grup Kantar, una de les principals xarxes mundials d'investigació i consultoria a àmbit mundial que, al seu temps, és una de les branques del principal grup de comunicació del món, WPP. Al polígon de Can Magí tenen seu tres de les companyies que formen el grup Kantar: Kantar Audiencia de Medios, més coneguda com a Sofres; Kantar World Panel, que estudia les estratègies de consum; i TNS, que estudia els consumidors en la seva globalitat.
Amb l'enquesta com a base principal dels seus estudis, TNS mira al futur amb fermesa i amb una gran aposta per la tecnologia, una nova via amb la que han descobert nous mercats i noves formes d'estudiar els consumidors.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.