Sergio Galliano
Mai se sap com poden funcionar les xarxes socials, però apostem per arribar al milió d'usuaris.
Bananity, fundada a finals de novembre a la ciutat pels emprenedors Pau Garcia-Milà i Sergio Galiano, té l'objectiu de ser un punt de trobada a Internet de gent que estima i odia les mateixes coses i d'aquesta manera obtenir recomanacions de manera personalitzada.
En el primer mes d'existència de l'aplicació, el 70% de les votacions han estat per 'estimar' coses, enfront d'un 30% d''odis'. La llista d'elements més estimats inclou Google, Leo Messi i Andreu Buenafuente, mentre que el rànquing de més odiats l'encapçalen l'SGAE, Justin Bieber i el programa 'Sálvame'.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.