
Lluís Feliu, a l'estudi Ramon Barnils / Foto: Cugat Mèdia
ESCOLTA-HO
'Tarannà emprenedor' s'estructura en 12 capítols on Feliu explica les teories bàsiques del màrqueting d'una manera planera i entenedora. Des de tenir un objectiu a traçar un pla que sigui realista. Són teories que, com reconeix l'autor, "es poden aplicar a molts àmbits, fins i tot a la vida diària. Jo ho aplico".
Amb aquest treball, Lluís Feliu pretén que els lectors s'atreveixin a emprendre els seus projectes personals o empresarials. El llibre es pot trobar a les llibreries de Catalunya i, aviat, també a Amazon.
Lluís Feliu
El màrqueting l'apliquem ja des de petits de forma natutal.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.