CaixaBank inaugura una oficina 'store' a Sant Cugat

La nova oficina, ubicada a l'avinguda de Rius i Taulet, culmina el projecte transversal de l'entitat bancària a la ciutat


  • Comparteix:

El nou 'store' de CaixaBank està ubicat a l'avinguda de Rius i Taulet, 88 / Foto: Cugat Mèdia

El nou 'store' de CaixaBank està ubicat a l'avinguda de Rius i Taulet, 88 / Foto: Cugat Mèdia

CaixaBank inaugura oficialment una nova oficina 'store' a l'avinguda de Rius i Taulet de Sant Cugat i culmina així la seva estretègia bancària transversal a la ciutat. D'aquesta manera, l'oficina de la plaça dels Quatre Cantons acull els serveis de petites empreses, la de la Casa Maristany, a la plaça de Lluís Millet, és per a banca prèmier i privada, i la resta d'oficines, inclòs el nou 'store', estan dirigides a particulars.

Un gran espai diàfan central, sofàs, tauletes per prendre cafè i bucs reservats formen part del nou estil d'oficina que CaixaBank ha anat instaurant en diferents ciutats. Per al director Comercial de Xarxa Barcelona Província de CaixaBank, Javier Garcia-Hornos, l'objectiu principal és que en aquest tipus d'oficines els clients troben 'un especialista que s'ajusta a cada necessitat, en un ambient relaxat i amb les últimes tecnologies'.

L'equip de l'oficina de Rius i Taulet / Foto: Cugat Mèdia
L'equip de l'oficina de Rius i Taulet / Foto: Cugat Mèdia


A l'acte hi han assistit l'alcaldessa Mireia Ingla, la tinenta d'alcalde de Promoció Econòmica, Elena Vila, i el tinent d'alcalde de Presidència i Hisenda, Pere Soler. L'alcaldessa ha felicitat treballadors i directius de l'entitat i ha aprofitat l'ocasió per demanar a CaixaBank més 'col·laboració en fer iniciatives de caràcter social i donar suport al problema de l'accés a l'habitatge'.

L'equip de l'oficina de Rius i Taulet / Foto: Cugat Mèdia
Rafael Vilà i Maria Dolors Molans, clients de CaixaBank des de fa més de 50 anys / Foto: Cugat Mèdia


Al final de l'acte, al qual han assistit un centenar de persones, CaixaBank ha reconegut Rafael Vilà i Maria Dolors Molans com a clients honorífics, ja que són clients de l'entitat a Sant Cugat des de fa més de 50 anys.




Javier García-Hornos

L'objectiu principal es que els clients troben l'especialista que s'ajusta a les seves necessitats i les noves tecnologies, un ambient relaxat i amb majors facilitats per poder atendre i parlar amb ells.

Mireia Ingla

I com que CaixaBank té la fundació li demanem aquesta col·laboració en fer iniciatives de caràcter social i suport al problema de l'habitatge.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.