AB Biotics aposta pel mercat nord-americà i vol que suposi un 40% dels seus ingressos


  • Comparteix:

Neuropharmagen és un dels productes estrella de la companyia / Foto: AB Biotics

Neuropharmagen és un dels productes estrella de la companyia / Foto: AB Biotics

L'empresa santcugatenca de biotecnologia AB Biotics aposta pel mercat nord-americà i es marca com a objectiu que passi del 10 al 40% en els seus ingressos. En una entrevista a Europa Press, el conseller executiu i cofundador de la biotecnològica, Miquel Àngel Bonachera, ha explicat que hi ha ara mateix 18 negociacions en marxa per al llençament dels seus productes.

L'empresa va desembarcar als EUA al 2015 i obté el 70% dels seus ingressos dels 66 països on té establerts acords comercials.

AB Biotics té la seu a EsadeCreàpolis, ocupa un total de 25 persones i cotitza al Mercat Alternatiu Borsari (MAB), l'índex destinat a petites i mitjanes empreses en expansió.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.