Després de dinar, Marc Cortés, soci i director general de Roca i Salvatella, ha fet una xerrada que, sota el títol de 'Claus per afrontar el repte digital', ha detallat els eixos bàsics del comerç digital amb exemples concrets, com els supermercats Waitrose i Coop. Cortés ha destacat que el consumidor actual 'exigeix' que qualsevol negoci li ofereixi serveis en l'àmbit digital i ha remarcat que l'objectiu de qualsevol comerç ha de ser 'oferir el que desitja el client abans que entri per la porta de la botiga'.
La presidenta de Sant Cugat Comerç, Aïda Fernández, ha explicat que, per al petit comerç, la digitalització ha de ser fàcil però cal formar-se per adaptar-s'hi.
Aïda Fernández
El problema que tenim és que els comerciants no tenim la formació adequada.
L'alcaldessa, Mercè Conesa, ha assistit també a l'acte i ha remarcat que el comerç ha d'avançar per seguir sent clau per mantenir la ciutat viva.
Mercè Conesa
El futur el comerç passa per la digitalització: els ciutadans ens estem digitalitzant al moment, cada dia.
A l'acte hi han assistit la directora general de Comerç de la Generalitat, Muntsa Vilalta, i el diputat de Comerç de la Diputació de Barcelona, Isaac Albert.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.