Pimec Vallès Occidental comença un curs sobre atenció al client dijous de la setmana que ve a la seva seu. La formació, de 30 hores, s'impartirà els dimarts i els dijous de dos quarts de tres a set de la tarda fins el 23 de febrer. El programa treballarà aspectes com el procés comunicatius, l'expressió verbal, l'atenció al públic o el comportament post-compra, entre altres qüestions. El curs és gratuït, però les places són limitades. Els interessats poden inscriure's en aquest enllaç.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.