L'empresa santcugatenca d'ulleres de sol Curet afronta el segon any de vida amb la intenció de quadruplicar les vendes. La companyia vol incrementar les 5.000 unitats venudes l'exercici passat fins a les 20.000 aquest 2016.
Curet distribueix les ulleres via online a la seva pàgina web i en els 35 establiments en els quals està present la marca. A Sant Cugat, es poden trobar les seves creacions a dos establiments, Mom & Chic i Le Cotton Bleu.
La marca, impulsada per Sònia Vives i Marc Carreras, inspira els dissenys en el món de la vela i la nàutica. Les ulleres de Curet es caracteritzen per les muntures rodones i els vidres polaritzats.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.