Els ingressos de Dormity.com no han parat de multiplicar-se en els últims anys. Van tancar el 2012 amb una facturació de cinc milions d'euros, va passar a 10 milions el 2013 i esperen tancar el 2014 amb uns 18 milions d'euros. Els seus 85 treballadors venen cada dia més de 130 matalassos de la seva marca pròpia, que pretén desbancar la competència a base d'innovació, tecnologia i preus ajustats.
Amb 31 botigues, Dormity.com és líder en punts de venda a Catalunya. Abans de final d'any obrirà tres nous establiments, un a Sabadell, un altre a Vilafranca del Penedès i la seva novena botiga a Barcelona. A Sant Cugat, l'empresa té un local al carrer de Francesc Moragas i les seves oficines centrals al polígon industrial de la Guinardera.
De cara al 2015, l'empresa té previst saltar les fronteres i obrir-se camí al mercat espanyol i europeu. Per fer front a aquesta expansió, aquest desembre inauguraran una fàbrica de matalassos a Rubí, des d'on el seu fundador, David Sánchez, espera arribar a un 90% de la producció.
David Sánchez
Ens fa molta il·lusió internacionalitzar-nos. Volem fabricar a Catalunya i vendre al sud de França i a la conca del Rin.
El creixement de Dormity.com també va lligat a la recerca tecnològica. L'empresa aposta per maquinària i materials pioners i ha engegat un projecte d'investigació amb la UAB per desenvolupar matalassos personalitzats.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.