La María Pagés Compañía ha traslladat aquest divendres al Teatre-Auditori la seva particular visió de la dona amb l'espectacle de dansa 'Yo, Carmen'. Es tracta d'un muntatge basat en el relat de Merimée, però que presenta una concepció del gènere femení actualitzada i actual. La peça, dirigida i coreografiada per María Pagés i amb dramatúrgia d'El Arbi El Harti, té com a fil conductor la música en directe, tot i que també sonen passatges de l'òpera de Bizet.
La directora de la peça, María Pagés, ha explicat a Cugat.cat que 'Yo, Carmen' apropa una visió de la dona que s'allunya de la que s'oferia a l'obra original de Merimée.
María Pagés
És una dona real, la que representa totes.
La María Pagés Compañía té cinc obres en gira i ara mateix està rodant per l'Estat espanyol, tot i que properament reprendrà les actuacions arreu del món, a països com Taiwan, França i Nova Zelanda.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.