Basada en l'obra de Charles Perrault, i no pas en la de Disney, la versió de Thierry Malandain de 'La Ventafocs' ha proposat als assistents un joc coreogràfic on el moviment ha estat el fil conductor. Un conte fet de contrastos on les famoses madrastra i germanastres de la Ventafocs eren tres homes calbs que han aportat un to satíric i delirant a una obra amb una forta càrrega dramàtica. La ballarina Ione Miren Aguirre afirma que és precisament aquest joc d'oposats el que dóna més valor a la versió de Malandain.
Ione Miren Aguirre
Aquesta versió de Malandain té un cantó dramàtic per la història, però també té un toc d'humor pel paper de la família, que sempre ve a trencar el to clarobscur de l'obra.
Aquesta és la tercera vegada que la companyia visita la ciutat, una parada que, com explica Aguirre, esperen amb molta il·lusió.
Ione Miren Aguirre
És la tercera vegada que venim a Sant Cugat. Sempre estem feliços de venir cap al sud i especialment per la bona acollida que tenim a la ciutat.
Un total de 20 ballarins han donat vida aquest dissabte al Teatre-Auditori a fades, follets, madrastres, prínceps i criades per crear un món de fantasia que ha captivat el públic santcugatenc, que ha acudit fidel a la cita amb el Malandain.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.