Michael Pennington
Cada vegada que coneixes alguna cosa de Txèkhov, la contrària també és veritat. Vaig pensar que seria interessant portar això a l'escenari amb un monòleg perquè la interacció amb el públic seria a vegades hostil i, a vegades, amigable.
Tres dècades després de la creació de l'espectacle, Pennington ha pujat sol a l'escenari del Teatre-Auditori per oferir un viatge a través dels records, la història i l'obra de Txèkhov, amb un diàleg carregat de tocs d'humor. L'únic company d'escenari de Pennington ha estat un quadre de Txèkhov que el mateix actor s'ha encarregat de tapar al poc de començar l'espectacle perquè l'autor rus 'odiava aquell retrat'.
Pennington ha presentat un personatge complex, carregat de matisos, que tan bon punt 'afirmava no tenir cap mena d'interès en les lluites socials, com creuava mitja Sibèria per defensar els drets dels treballadors'. L'actor explica que són aquests contrastos del caràcter de Txèkhov el que troba més interessant d'ell.
Michael Pennington
Als actors sempre ens ha agradat Txèkhov i, en particular, als anglesos. Més que no pas als russos. Per als russos, Txèkhov és un autor habitual, com per a nosaltres ho és Shakespeare. Però els anglesos l'adorem i sempre representem obres seves.
El públic santcugatenc no ha acompanyat l'espectacle en nombre, s'han venut prop de la meitat de les localitats, però sí en presència, ja que l'obra de Pennington ha rebut un calorós aplaudiment de comiat.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.