El muntatge, ideat pel ballarí i coreògraf israelià Sharon Fridman, comença amb un grup d'individus corrent dalt de l'escenari sense un rumb concret i, a través de nusos impossibles i coreografies intenses, escenifica la lluita per tirar endavant. En aquesta lluita, com explica el mateix Fridman, la col·lectivitat esdevé imprescindible.
Sharon Fridman
El contacte per a mi és una metàfora al suport. És una proposta de generar una societat que creï un tipus de xarxa que suporti la caiguda d'un individu.
Una vintena de santcugatencs, entre ballarins professionals i amateurs, ha participat durant tres dies de sessions de treball amb la companyia i ha format part de la representació a Sant Cugat. Els participants s'han endinsat en el complex univers de la 'dansa de contacte', elaborant composicions grupals d'unió i separació de cossos. Es tracta d'un exercici que Fridman ha portat a diverses ciutats i que a cada lloc dóna un resultat diferent.
Sharon Fridman
En el moment que trepitjo l'espai i comença la comunicació entre les persones, em poso en un tipus de mar i construeixo des d'allà. Cada vegada les formes canvien. A cada lloc és molt diferent.
Sharon Fridman afirma que 'viu la vida des del filtre de la dansa' i aquest divendres ha comptat amb la complicitat del públic santcugatenc per aixecar la veu en favor d'un món on la col·lectivitat sostingui les caigudes lliures de cada individu.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.