El taller ha produït peces de teatre musical, sarsuela, dansa, teatre clàssic, màgia i comèdia, amb espectacles de prestigi mundial i amb interpretacions de primeres figures del món artístic i cultural. Segons els responsables, la clau de l'èxit ha estat la diversificació: treballen el metall, la fusta, el porexpan i, fins i tot, enginys motoritzats.
El director del Teatre-Auditori, Pep Tugues, assegura que a dia d'avui les creacions del taller han passat per tots els teatres del país.
Pep Tugues
Des dels seus orígens fins avui s'han fet més de 250 escenografies. No hi ha cap escenari del país on no hi hagi hagut una escenografia del Teatre-Auditori.
Es tracta d'un taller de 500 metres quadrats que produeix una dotzena de creacions a l'any tant per a companyies nacionals com internacionals. La seva labor ha contribuït a l'èxit del Teatre-Auditori, ampliant-ne la programació a través de l'intercanvi de construccions per a representacions. El director del taller, Carles Pujol, recorda 'Spamalot' com una de les peces més ambicioses.
Carles Pujol
Un gran repte que vam tenir va ser 'Spamalot'. Des de la primera reunió amb la productora Filmax i El Tricicle fins a la seva construcció dalt de l'escenari, només van passar quatre mesos.
Des del soterrani del Teatre-Auditori, el taller duu 20 anys cuinant escenografies que combinen l'estètica i la tècnica per recrear móns de fantasia dalt de l'escenari.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.