
Tots els equips del Club de Volei Sant Cugat a la presentació / Foto: Localpres
Després de la presentació dels equips, la presidenta ha agraït, amb un una placa commemorativa, la labor de l'anterior presidenta, Núria Terribas, i de la membre de la junta durant 16 anys, Carmen Ponte.
A l'acte també hi han assistit l'alcaldessa, Mireia Ingla, el regidor d'Esports, Francesc Carol, i la regidora de Junts per Sant Cugat, Carmela Fortuny.
Maria Manén
Només a presentació d'equips ja es veu que tornem de mica en mica a la normalitat, i ens fa molta il·lusió. Hem posat el llistó molt alt a la temporada passada, esportivament parlant, però jo espero poder seguir en la mateixa línia.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.