Tot i que ja ha quedat clar a quina categoria competirà, Campos no ha decidit amb quina escuderia ho farà. El pilot del Circuit de Catalunya està pendent de tancar acords amb patrocinadors i dubta entre dos equips. Tot i això, sigui quina sigui l'escuderia, l'objectiu d'aquesta temporada no varia. Agafar experiència.
Dani Campos
És un campionat molt difícil. Me'l plantejo a 2 anys. El primer, per agafar experiència
El que queda clar és que Campos, que l'any passat va acabar sotscampió de la Fórmula BMW d'Alemanya, va pel camí correcte. Així ho pensa també Vicenç Aguilera, el Coordinador del Programa de Joves Pilots del Circuit de Catalunya.
Vicenç Aguilera
És molt difícil dir avui si el Dani arribarà a la Fórmula 1. Però està en el camí
De moment, aquest any, Fórmula 3. Una categoria de nivell que, en el seu moment, han guanyat pilots com Nelson Piquet (1978), Ayrton Senna (1983) o Mika Hakkinen (1990).
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.