L'estratègia buscarà incrementar el nombre d'associats - actualment en té 1.240 - a través d'una campanya comercial i amb la creació del presoci, una figura que d'entrada no pagarà matrícula però la mensualitat serà més alta que la resta de socis. Al cap de dos anys de permanència al club, podrà fer-se soci amb una matrícula inferior a l'habitual.
En aquest paquest de mesures també hi ha l'ampliació del camp de pitch and putt, que passarà a tenir 18 forats, actualment en té nou.
També es preveu la reducció de costos i ja s'jan engegat negociacions amb algunes de les empreses proveïdores. Segons el rotatiu econòmic, l'entitat descarta acomiadar cap dels 42 treballadors que té en nòmina.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.