La jugadora santcugatenca Nagore Martínez, campiona de la Copa de la Reina de golf

Martínez s'ha imposat a la jugadora irlandesa Olivia Costello en una final d'infart


  • Comparteix:

Imatge de Nagore Martínez amb el títol / Foto: federació Espanyola de golf

Imatge de Nagore Martínez amb el títol / Foto: federació Espanyola de golf

La jugadora del Club de Golf Sant Cugat Nagore Martínez, de 17 anys, ha fet història guanyant la Copa de la Reina, un prestigiós torneig internacional amateur. Martínez s'ha imposat en una final amb remuntada inclosa davant la jugadora irlandesa Olivia Costello. La competició s'ha disputat a les instal·lacions del Club de Golf el Prat. La jugadora santcugatenca assoleix el primer títol internacional de la seva carrera i ja ha guanyat diferents títols estatals.

Triomf molt treballat

La jugadora del Club de Golf Sant Cugat finalitzava tretzena a la fase de classificació i a partir d'aquest instant havia d'anar superant rondes. Les espanyoles Natalia Montolio i Armanda Revuelta van ser derrotades a les rondes posteriors. A vuitens es va desfer de la sueca Ebba Lundqvist, a quarts de l'holandesa Rossane Boere, a semifinals de l'espanyola Liz Hao i a la final de la jugadora d'Irlanda Olivia Costello.

Currículum brillant

Nagore Martínez ha guanyat l'Estatal aleví el 2019, l'Estatal infantil el 2021 i 2022, l'Estatal sub 16 el 2023 i guanyar el Campionat d'Espanya amb Catalunya infantil el 2021 i l'Interclubs amb el Golf Sant Cugat el 2023.









  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.