La Coordinadora d'Entitats Esportives ha començat a debatre el model OMET que aplica l'Ajuntament a l'esport escolar en una reunió celebrada aquest dimecres al vespre. La plataforma vol recollir les opinions de tots els clubs que integren la Coordinadora per fer-li arribar a la regidoria d'Esports.
Després del darrer ple de l'Ajuntament on l'alcaldessa, Mercè Conesa, plantejava la possibilitat de debatre sobre el model OMET, la Coordinadora ha començat una sèrie de reunions perquè els clubs que formen part de la plataforma analitzin el paper de l'esport escolar a la nostra ciutat. La presidenta de la Coordinadora, Lourdes Llorente, creu que cal un debat profund i llarg sobre el model OMET.
Lourdes Llorente
L'avantatge és que nosaltres, des de la Coordinadora, podem aportar informació del model OMET a la regidoria d'Esports des de diferents punts de vista.
Llorente ha explicat que seguiran reunint-se i redactaran un document perquè la regidoria d'Esports conegui els diferents punts de vista dels clubs sobre l'esport escolar de la nostra ciutat.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.