L'adaptació teatral de 'Moby Dick', de Juan Cavestany, dirigida per Andrés Lima i protagonitzada per Josep Maria Pou com a capità Ahab, ha commugut aquest dissabte un Teatre-Auditori pràcticament ple. Amb una escenografia fosca i crua, l'obra basada en la coneguda novel·la de Herman Melville ha fet reflexionar el públic sobre l'obsessió i la venjança convertida en bogeria d'un capità que guia els seus mariners cap a una mort segura.
Les coreografies del Béjart Ballet Lausanne han captivat el públic del Teatre-Auditori aquest cap de setmana en el retorn de la companyia a la ciutat, on el 2011 va estrenar 'Dyonisios'. Sota la direcció de Gil Roman, el ballet suís ha reviscut l'esperit del seu fundador, el desaparegut Maurice Béjart, amb dues de les seves creacions, 'Piaf' i 'Boléro', i l'obra del mateix Roman, 'Tombeés de la dernière pluie', que ha destacat per la seva presència femenina. Des de la mort del coreògraf francès, el ballet suís difon per tot el món les seves creacions, que ofereixen al públic una història literària, històrica i mitològica amb les seves emocions i dinàmiques.
La cantant israeliana Achinoam Nini, coneguda com a Noa, ha fet una retrospectiva de la seva carrera, de gairebé 30 anys, amb un concert aquest divendres al Teatre-Auditori. 'Noa forever' ha estat una actuació intimista on l'artista s'ha acompanyat del guitarrista Gil Dor, que l'ha acompanyat durant tota la seva trajectòria. Cançons com 'I don't know', 'You' i 'Child of man' han sonat en un concert que ha comptat amb la participació especial de la cantant Pasión Vega.