El 'Connectats a les xarxes' d'aquesta setmana posa la lupa en les brillants estratègies de màrqueting de dos dels creadors de contingut més grans d'Espanya: Nil Ojeda i Lola Lolita. Per la banda de l'influencer osones: el fals judici per presentar la col·laboració de la seva empresa, 'Milfshakes', amb VICIO. L'alacantina, en canvi, ha fet publicitat de la marca Doritos falsejant una discussió a una sala de cinema. La discussió, que es va fer viral arran d'un vídeo publicat per una de les persones presents a la sala, tenia origen en el soroll que Lola Lolita feia mastegant aquests snacks.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.