Les campanyes de màrqueting de Nil Ojeda i Lola Lolita, al 'Connectats a les xarxes'

Joan Muñoz recupera els temes més virals de la setmana al 'Connectats'


  • Comparteix:

El menú 'Happy Milf', la col·laboració entre Nil Ojeda i VICIO / Foto: @mlfshks

El menú 'Happy Milf', la col·laboració entre Nil Ojeda i VICIO / Foto: @mlfshks

El 'Connectats a les xarxes' d'aquesta setmana posa la lupa en les brillants estratègies de màrqueting de dos dels creadors de contingut més grans d'Espanya: Nil Ojeda i Lola Lolita. Per la banda de l'influencer osones: el fals judici per presentar la col·laboració de la seva empresa, 'Milfshakes', amb VICIO. L'alacantina, en canvi, ha fet publicitat de la marca Doritos falsejant una discussió a una sala de cinema. La discussió, que es va fer viral arran d'un vídeo publicat per una de les persones presents a la sala, tenia origen en el soroll que Lola Lolita feia mastegant aquests snacks.

ESCOLTA-HO




  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.