Els sopars d'empresa de Nadal evolucionen cap a experiències gastronòmiques participatives
The Playcook ofereix activitats participatives que uneixen cohesió d'equip i gastronomia

Una de les activitats de teambuilding de The Playcook / Foto: The Playcook
PodcastPublicat el 21/des/24 per Redacció
Els dinars i sopars de Nadal d'empresa són una cita ineludible per a molts treballadors. Aquesta tradició ha evolucionat en els darrers anys, passant de ser simplement un àpat a una oportunitat per enfortir llaços entre companys fora de l'entorn laboral. The Playcook, una empresa especialitzada en experiències gastronòmiques participatives, ofereix una alternativa original a aquests àpats. De tot plegat, n'ha parlat el director d'operacions de l'empresa, Gerard Pintó, al magazín 'Faves comptades'.
Escolta-ho
The Playcook organitza activitats tipus 'Masterchef', en què els participants es divideixen en equips per preparar diferents plats, que després comparteixen en un menú degustació. Aquest format, que pot durar fins a quatre hores, inclou l'assessorament de xefs professionals que ajuden els equips a superar els reptes culinaris.
Gerard Pintó explica que aquesta mena d'activitats estan "molt de moda" entre les empreses, especialment després de la pandèmia. En el seu cas, la demanda és "tan alta" que les dates disponibles s'esgoten ràpidament, convertint el desembre en el "plat fort" per a aquest tipus d'esdeveniments corporatius.