OMIC, gairebé 40 anys al servei del consumidor local
Maria Moreno, responsable de l'OMIC de Sant Cugat explica al 'Faves comptades' el funcionament d'aquest servei a la ciutat
L'OMIC està situada a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament / Foto: Ajuntament de Sant Cugat
PodcastPublicat avui, a les 06:00 per Carme Reverte
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei que presten els ajuntaments de forma gratuïta als ciutadans. A Sant Cugat, l'OMIC es va crear fa gaire 40 anys, el 1986. El famós cas de l'oli de colza del 1981 va donar lloc a la creació d'aquestes oficines per donar resposta i orientar els afectats d'aquesta intoxicació. Entre les seves funcions les OMIC ofereixen informació, ajuda i orientació al consumidor, tramiten les reclamacions, fomenten l'educació dels consumidors i també actuen de mediadors, si s'escau. Maria Moreno, responsable de l'OMIC de Sant Cugat, relata al magazín 'Faves comptades' els casos que arriben a l'oficina i com els atenen.
Escolta-ho
Maria Moreno, responsable de l'OMIC de Sant Cugat / Foto: Cugat Mèdia
Pots escoltar el magazín 'Faves comptades' de dilluns a divendres de 10 h a 12 h al 91.5 FM i a cugat.cat/directe